Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. július 19., hétfő

Megvan az új helyem!

Hellobello evribodri ezen a csodás 20 fokos napon :-) Tudom, otthon 40 fok van, de így jártatok :-P

De azért megéri közkinccsé adnom a ma meglátogatott két lakás élményét. Fincsi lesz!
Az első nem volt messze a munkahelyemtől. Bicajjal 10 perc. 4 másik ember lakja rajtam kívül, ha kiveszem. 370 EUR, viszonylag tágas, DE:

A földszinti szobát adnák ki nekem, igaz, csak én lennék ezen az emeleten, DE közvetlenül a bejárati ajtó mellett lennék, egész nap hallgatnám az ajtócsapkodást, és mégegy "DE": A szemetes kukák közvetlenül az egy szem ablakom alatt lennének. Mármint ott vannak, csak még én nem vagyok kijelentő mód.

A fürdőszoba modern, tök új, tisztának tűnt, a nagyszoba és a konyha óriási, viszont mindenhol volt egy kis kosz, a hűtőben vastagon állt a hó, tele kajával, nem is tudom, az én cuccom hogy fért volna be. A szemetes tele és mellette is szemét. Persze csak papír. Határeset.
A ház hátsóajtaja egy kertre nyílik, ami kicsit mocskos, kicsit építőipari hulladékos, de 370-ért ezt is elnézem. Érdekesség, hogy a kertből ismét lakásajtók nyíltak, nem tudom pontosan azoknak hol lehetett a főbejáratuk. Vagy csak a kerten keresztül tudnak bemenni? És akkor nem 4 ember ajtócsapkodását hallgatnám, hanem 24-ét?
Láttam kis tányérkákat kirakva talán cicáknak vagy sünöknek.. tej volt bennük. Gondolom nem friss.
Ja, egyébként tök üres volt a ház, egy lakót sem láttam. Érdekelt volna, kikkel lakom együtt. Annyit tudtam, hogy lengyelek.

A szobám kicsit kuplerájos volt, de az nem számít, mert eltűntetnék, viszont megint az a rohadt padlószőnyeg. DÖGLÖTT LEGYEKKEL!!! Blöee. De 370 EUR az mégiscsak 370 EUR. Olyan értelemben, hogy ez kevés. Többet tehetek félre... De persze naponta lehet, hogy többször rosszul lennék.
Mondtam a nőnek, még meggondolom, aztán elhúztam megnézni a másik lehetőséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma