Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. augusztus 25., szerda

Elismerés

Tegnap és ma is elismerték a munkámat! Még sosem történt velem ilyen. Eddig "ezért fizettek".
Most meg, nem csináltam mást, csak ültem a seggemen és dolgoztam, mire jött a kimutatás, hogy ki mennyi számlát dolgozott fel és láttam, hogy Franciaország (amiért felelek) elég szép eredményt produkált, de 3-an vagyunk ráosztva. Később kiderült, hogy csak én csináltam, mert a többieknek más dolguk volt. A kimutatás után kaptam egy másik levelet, amit csak nekem címzett a főnököm. Két szó állt benne:
"Thank you"
Hát thank you még nem dobogtatta meg a szivem ennyire. Épp azon morfondíroztam, hogy hazamenjek-e, mert elég fáradt voltam. Mégiscsak előző nap estem le a bicajról.

Szóval ez annyira jólesett, hogy ismét felértékelődött a kintlétem értelme!

Ma meg ugyanez az ember, megdicsért, hogy milyen csini vagyok. Namost fontos infó, hogy az illető meleg, ezért bármilyen bók kétszer számít, mert ugye semmilyen érdeke nem fűződik ahhoz, hogy imponáljon nekem. :-P És akkor még szépen mondtam.
Aztán egyszercsak megkaptam a hozzáférést egy közös mailboxhoz, ahol láttam pár foldert és nem értettem mire ez a nagy felhajtás, ha tudjuk szerkeszteni a beérkező leveleket. Csak odaírjuk, hogy mi a helyzet vele (törlés, feldolgozás, fontos infó, stb) és ennyi. Na ezt a lehetőséget eddig kihagyták. Ugyanis senki nem tudta, hogy Lotus Notes-ban tudjuk módosítani a beérkező (már megszerkesztett) levelek tartalmát. Persze rezzenéstelen fejjel leste a drágalátos főnököm, hogy hogy kell ezt csinálni, majd kiadta a parancsot, hogy akkor innentől így lesz, írjak egy köre-mailt, hogy mi a módja ennek.
A köre-mailbe meg becsempésztem az összes "section" tudásomat, (azaz két klikkre lenyíló fülecske, amiben megtalálhatók a további részletek. Azt írsz oda, amit akarsz, az az értelme, hogy első ránézésre kevés szöveg van a levélben és ha ki akarod fejteni az egyik főcímet, akkor csak rákattintasz és csak az gödrül le. Remélem érthető) így dupla meglepetést okoztam mindenkinek. Vicces volt, hogy nem leplezték a csodálkozást. Hihi. Mégicsak megérte az IBM-nél dolgozni, ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma