Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. augusztus 1., vasárnap

Ismét a színen

Hello mindenkinek,

Most egy ideig nem volt időm írni, de remélem nem adtátok fel, és sűrűn ellenőriztétek, frissült-e a blogom. :-D
Az utóbbi idő a költözéssel és a berendezkedéssel telt. Meg persze munkával.
A szobám nem a legnagyobb, de ennél sokkal kisebbek is voltak nem sokkal kevesebbért.
Két képet csatolok, az egyiket a beépített szekrényemről, a másikat meg a másik oldalról.


Igen, igen, kuplerájos, de még nem mertem ekkor bepakolni a szekrénybe, mert nem sterilizáltam saját kézzel :-P

Első nap kaptam kölcsön ágyneműt, párnát, takarót, huzatot, amiért eleinte nagyon hálás voltam, de reggelre megjelent rajtam pár csípésnyom, ami rohadtul viszketett. Még sosem történt ilyen velem azelőtt.

Dávid szerint élő állat okozta, tetü, bolha vagy ilyesmi. Hát egy pillanatra lemerevedtem, hogy valóban tetves vagyok-e az ágyneműtől. Mivel nem volt határozott bizonyítékom ellene, azonnal beruháztam egy matracvédő steril lepedőre, ami meglepő módon elég sok helyen megtalálható itt Dublinban. Ezek szerint nem csak én vagyok tetves..vagy bolhás.
Úgy kell elképzelni ezt a lepedőt, hogy állítólag totál steril, távol tartja az atkákat, a bogarakat, vízálló, stb. Mint egy kórházi ágy, amibe bepisilhetsz, mégsem ázik át a matrac. De akkor most a matracot védjük, vagy a használóját?
Egy életem, egy halálom, én ezt a matracot kipróbálom.
Egy éjszaka telt el vele. Igaz, kicsit hangos, de nem izzadtam bele, semmi extra, és már nem vakarózom, a csípésnyomok is eltűnőben vannak. Persze ehhez saját párna, saját takaró és saját huzat dukál. Most már biztonsában érzem magam.
Amíg nem volt saját ágyneműm, a kapottat használtam, de első éjszaka után kimostam. Csakhogy itt nincs szárítóprogram a mosógépben, úgyhogy kénytelen voltam vizes ágyneműben aludni. Meg lehet szokni, csak nem szabad mozogni, mert akkor hideg. Egyébként hamarabb szárad a testmelegtől. :-D Egy pillanatig átfutott az agyamon, hogy voltam-e már ennél furább helyzetben. :-D és nem :-D

Tehát annak ellenére, hogy ez volt a legtisztább lakás a környéken, azért itt  is ráfér a lakókra egy egy napos ismerkedés a tisztítószerekkel.
Pl eddig nem használtak szivacsot a mosogatáshoz. Meg csodálkoztak, hogy elfogyott a mosogatószer. Én meg még nem hasonultam teljesen az ír/angol udvarias, finomkodó stílussal, és csak egy kérdés kavargott a fejemben, mégis mivel mosogattatok eddig?, inkább csöndben maradtam.
Ebben a házban az a szokás, hogy összedobjuk a közös használati cuccokra a pénzt, 15 EUR két hónapra, fejenként. Nade hogy mit vesz belőle a csajszi, fogalmam sincs, majd utánajárok. De örülnék, ha rám bíznák ezt a részt, és akkor nyugodtabb szívvel aludnék.
Ma üres volt a lakás, úgyhogy gyorsan felporszívóztam és felmostam valami tisztítószerrel, ami garantáltan megöl minden baktériumot és vírust. Így sokkal jobban érzem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma