Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. augusztus 1., vasárnap

Közlekedés

Amíg a tesómnál laktam, egyszerű volt közlekedni. Mindenhova bicaj, oszt jónapot.
De most nincs bicaj, és félóra sétára vagyok az ingyenes céges buszjárattól. Így néhanapján igénybe veszem a helyi BKV szolgáltatásait.
A lakásomtól a belvárosig 1,6 EUR a viteldíj csak oda. Kicsit húzós, úgyhogy nem is élek vele sokszor, csak ha takarót szállítok haza.
Érdekes módon zajlik itt jegyvásárlás. Bár a buszmegállóban található boltok mindegyikében lehet kapni buszjegyet, az enyémre mégsem, mert ott helyben kell venni. De legyen nálad apró, különben megszívod. Vissza nem adnak, viszont beválthatod a visszajáró egy részét a helyi akácfa utcában. Brutál egy népség.
Ha a helyszínen veszed a jegyet, egy perselybe kell beledobni, ami a buszvezető felé átlátszik. Segít az érméket egy síkra terelni, nehogy elbújjanak az érmék egymás mögött. Én, szőke pedig egyszer észrevettem, hogy hova hullik a pénzem, ha bedobom a sofőr mellett, és szóltam is, hogy jaj, félrement. Pedig nem, csak egy lapos keret szerű valamibe hullik, hogy minden érme egymás mellett legyen és lássa a sofőr, hogy pontosan mennyit adtam. Utána megnyom egy gombot és behullik az összes pénz egy dobozba.
Közben persze gyarapodik a sor mögöttem. Áá, kész rémálom. De majd lesz bicajom és minden újra egyszerű lesz. Végülis egy hónap alatt megtérül. A buszjegy 1,60, a bicaj 100 EUR. Ha minden nap buszoznék oda vissza - az utanként 1,15 lenne, mert nem a központból indulok, az napi 2,30. Szeirntem minden nap közlekednék, úgyhogy hét nappal számolva átlagosan 16,10 EUR, ami egy hónap alatt kb 45... nade ki mondta, hogy csak oda vissza megyek? Na jó, átlag két hónap alatt térül meg akkor a bicaj. És még sportolok is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma