Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. augusztus 23., hétfő

Jobb később, mint soha

Na, hát ilyen sem volt még. Két és fél hete nem írtam. Húha!

Bele is vágok a közepébe.
Nem dicsekednék ilyennel, meg nem azért, hogy sajnáljatok, de annyi sztori ered a mai napom elejéből, hogy muszáj megosztanom veletek.
Az egész azzal kezdődött, hogy kihoztam a bicajomat a kertből. Kicsit hozzáért a fék, hallottam, ezért megpöcköltem, végül bekussolt. Nagy elégedetten felszálltam a szoknyámmal (plusz zokni+melegítőfölső), mp3 a fülbe, nekiiramodtam a lejtőnek. Kicsit vizes volt az út, vigyáztam a buszok mellett, de amikor végre valahára megérkeztem, már szálltam le és egyszercsak elsötétült minden. O-óóó.
A földön tértem magamhoz. A következő érzések kavarogtak bennem 1 másodperc leforgása alatt.
1. Milyen jó itt feküdni, miért is keljek fel?
2. Ugye nem látott senki?
3. Vajon tudok-e még angolul?
4. Basszus, itt 50 EUR ha rámnéz egy orvos, most meg hó vége van!
5. Talán elmúlik a fejzúgásom.
6. NEM LÁTOK!!!!

És tényleg. Pár másodpercig semmit sem láttam. A leghatalmasabb pofon volt az életemben, amikor valóban a fal adta a másikat. Csak úgy csattant a fejem. Persze odajöttek segíteni, szerencsére nem kollegák, de nem úsztam meg végül. Mégiscsak a parkolóban estem el. Az egyik nagyfőnök látott, meg is kérdezte, hogy minden OK-e. De most komolyan, milyen lehetett egy békaként elterülő szoknyás-zoknis lányt látványát megemészteni?

Nem éreztem a fél arcomat, később (még mindig) a bal oldalamon nehezebben rágtam.
Miután egész nap megkaptam az egész éves aggódás adagomat, nap végén - viszonylag kimerülten - felszálltam a bicajra és megnéztem, hogy merek-e egyáltalán bicajozni a reggel történtek után. Persze mit ad isten, ki jött ki elém az útra autóval? Hát a srác, aki felsegített amikor elestem. Azt hiszem, "This is NOT a begining of a beautiful friendship".
Tehát megyek a mocskos, előző nap tisztára mosott kabátomban, (továbbra is szoknya, de már harisnyával és cipővel), fel az emelkedőn, bekanyarodok a boltba, és fáradtan, mocskosan 5 perc alatt bevásárolok, amit muszáj. A pénztárnál eszembe jut, hogy nem találom a pénztárcámat. Mire az összes zsebemet végignéztem, a biztonsági őr kellően bescannelt ahhoz, hogy találjon elég bizonyítékot ellenem. Ez a nap már nem is lehet rosszabb. Végül nem jött oda, nem kért számon, hogy mit kotorászok a zsebemben a pénztárnál (tényleg úgy néztem ki mint egy utolsó megélhetési tolvaj), szóval legalább ennyi. Mégsem aláztak meg 200 ember előtt. Juhéé!

Hazafelé már csak tolni mertem a bicajomat. Túl sok lett volna a leszállás és a felszállás, és ha csak egyszer is megfeledkezem arról, hogy férfibicajom van, akkor aztán tényleg nagy lesz a baj. Jobb a békesség. Otthon új élmények vártak rám. És még mindig csak ma van!

1 megjegyzés:

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma