Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. október 5., hétfő

Hihetetlen

Srácok, akkora sztorim van, hogy eldobjátok az agyatokat. Mivel nem mindenki dolgozik itt, ezért megértem ha kételkedtek benne, mert valóban annyira elképzelhetetlen hogy ilyen TÉNYLEG VAN!
Szóval ma reggel bejöttem (hétvége 20 óra munka után), és egyeske megkérdezte, hogy vagyok. Mondtam, hogy miután hétvégét végigdolgoztam és a hétfő a legmegerőltetőbb nap, annyira nem vagyok jól.
Erre ő: van-e 5 percem (ami annyit jelent hogy azonnal húzzak be vele egy szobába, hogy senki ne hallja a beszélgetésünket).
Megkérdezte hogy mit csinál az "angol" amikor mi dolgozunk?
Meglepődtem a kérdésen és azt válaszoltam, hogy nem tudom, nem látom a monitorát, nem tudom kivel levelezik, vagy chatel.
"Mert - azt mondja egyeske - én úgy érzem hogy csak én dolgozom és helyette is én csinálok meg mindent! "
Ha lett volna sípom - lenyelem. Ha lett volna búvárfelszerelésem - leesik. És ez még csak az első megszólalása volt.
Azán folytatódott a beszélgetés. Hogy birom a főnökömet? Mert szerinte elviselhetetlen és nincsenek is jóban. Mondtam hogy hát elég nyilvánvaló hogy nem bÍrom, azért is vagyok frusztrált a munkahelyen. Egyeske kifejtette véleményét hogy az angol tipikusan olyan ember, aki csak a felszÍnnel foglalkozik és mögötte semmi érték nincs.
EZEKET MONDTA!!! Egyébként egyetértek vele, de azért ilyeneket ne mondjon már. Totális csőd ez az ember.
Tegnap záráskor is közölte mindenki előtt hogy "hülye fasz". Én csak annyit hallottam, hogy "fasz", de a többiek mondták hogy valami nagy gáz van.
Szóval Így megy ez minálunk!
Hihetetlen, mi? :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma