Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. október 30., péntek

Papírmunka

Ahoj

Tegnap este beszélgettem a Jómadárral (főnököm főnöke, nagyfőnök, mindennapi kenyerünk biztosítója, urunk és parancsolónk). Érdekes volt nézni. Mindent jelet, amit megtanultam a zavarban levés jeleiről, össze tudtam rajta számolni. :-) Valamiért nagyon ideges volt. Fogalmam sincs, miért. Szűkszavú volt, nem kérdezett semmit, fészkelődött, babrált mindig valamit, ami a keze útjába akadt.
Nem baj, amúgy is ki akartam tálalni egyeskéről. Tudom, hogy veszett fejsze nyele, de akkor is. A részemet letudtam. Viszont ami érdekesség történt, az az, hogy ráhibázott, hova megyek! Nem tudom, hogy tényleg tudta-e, vagy csak szerencséje volt. Nem látszott rajtam semmi meglepődés, de azért végigfutott a fejemben, hogy vajon honnan tudja? Azért felsoroltam pár céget még, amik hasonló adottságokkal rendelkeznek. :-)
Elmondtam azt is, hogy ha a cég megígér valamit (nevezetesen a pozícióhoz járó fizetést) akkor azt illik betartani, vagy számítsanak rá, hogy az ember lelép.
Végül nem sikerült kinyögnie semmit.
Én viszont kértem tőle valamit.
Egy bizonyos papírt, igazolást arról, hogy én valóban azt dolgozom, amit. Kell a másik cégnek. Gondoltam, formaság, csak nem volt téma és ott ültünk szótlanul. Erre azt reagálta, hogy NEM.
Megfagyott a sz%r a s+ggemben!


Egy multiban az a szép, hogy mindig érnek váratlan meglepetések. Sosem unatkozol. Keveset stresszelsz? Adrenalin hiányod van? Gyere hozzánk dolgozni! Most pont felszabadul egy hely!
Az dívik ugyanis, hogy az új helyen (amit már mindenki tud, hogy mi) sok sok papírt el kell intézni az első napon. Az egyik ez a bizonyos működési bizonyítvány, amit a jelenlegi munkáltatóm (továbbiakban: csirkekopasztógyár) köteles kiadni. Namármost csirkekopasztóék úgy gondolják, hogy ők a leges legnagyobb hatalom és a titkosságra hivatkozva nem akarják kiadni ezt a bizonyos papírt. Enélkül simán visszaléphet a leendő munkahelyem (pirosseggű páviángyár) mivel ez egy olyan alapvető dolog, mint az erkölcsi bizonyítvány. Apropó, tudja valaki, hogy az mire való?

Én sem.

Jómadarunk lazán összehozott nekem egy álmatlan éjszakát. Oda se neki. Csak erőt gyűjtöttem a mai napi támadáshoz. Formanyomtatvány kinyomtat, jómadárhoz odaballag, papír elétesz és diktál :-) A Munka törvénykönyve szerint köteles vagy kiadni nekem azt a papírt. Válasz: nem. Én: OK, akkor konzultálj a HR-rel és értesíts, mire jutottatok. Pár óra múlva jön a kedves üzenet: Szép napot, hétfőre jó lesz aláírva a papír? :-D :-D :-D Srááácoook! Ez igaz!!!! Szívfájdalom egy ilyen nagyszerű, klassz helyet elhagyni.

ÖRÖKRE!

:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma