Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. október 8., csütörtök

Jól megérdemelt előléptetés

Említettem nektek a se-lát, se hall Dömötört :-) Tudjátok, aki nem csinál semmit, csak ül csöndesen és végrehajt. Ő egy éve van itt és műveli a futószalag-melót. Soha egy projekt, soha egy hozzászólás. De (!) ő küldte ki a levelet az ötletemmel. Amit egyeske intézett ugyebár.
Na srácok, ő kapott egy vezetői munkát. Mentségemre szolgáljon, nem csak én mentem le hídba ettől :-)
A helyzet a következő. A csoport két részre oszlik. Angol nyelvterület Európában - és a maradék északi országok. Mindehhez kell 1-1 lead, 1-1 teamleader és 1-1 manager. Szerintem túlzás, mert a managerek nem ereszkednek le a mi szintünkre, így viszont nem is tudnak minket képviselni. Szerintem lead-re vagy team leaderre nem lenne szükség, de ez már csak az én véleményem.
Naszóval, régebben ez a pozíció elérhetetlen volt. Az, aki jelentkezett rá, rendesen megdolgozott érte. Aztán elment szülni (amit nagyon sajnálok, mert őt bírtam a legjobban a csapatból), és a helyére egy olyan csajt tettek, (akit muszáj később megemlítenem a karakterek közt) aki már régóta itt van és kb alanyi jogon járt neki a magasabb pozíció. Szóval hozzávágták ezt a munkát, de ő 1 hónapig bírta egyedül, pályázott egy másik munkára, másik csapatba. Olyan szint, amit azelőtt csinált (Vannak anti karrieristák nálunk :-)). És most hogy ő elmegy, a szürke egér kapja meg a munkáját. Ő, aki 1 éve van itt és semmit nem csinált. Ez azért hihetetlen, mert vannak mások, akik 1,5, 2 éve vannak itt, ambíciózusak, bevállalnak mindent, és még csak fel sem merült a nevük! Úgyhogy a taktika: Ülj a főnök mellé és írj a nevében levelet, amiből ugyan kiderül hogy nem tudsz angolul, de ezen simán átlép a manager.. nálunk.
Az ő helyére meg egy olyan kollega megy, aki kb 3 éve itt van (Ő az a bizonyos kollega, akiről egyszer már írtam, mennyire idióta, sötét mint az éjszaka, segghülye), na ő előrelépésként megkapja a szürkeegér kezdő munkáját!
Ja, és mindezt egy tímmíting keretében jelentették be, és meg kellett tapsolni az értékes munkáját!!!!!! ÚRISTEN!!!! Kb úgy éreztem magam, mint az anonim alkoholisták klubjában (amiről csak hallottam, fogalmam sincs mi az - naaagy kacsintás ;-)) ahol mindenkit megtapsolunk, akármit is csinált.

Én tudom hogy nem vagyok ebbe a világba való, elfogadom hogy én vagyok Gulliver Liliputban, de a saját szabályaiknak feleljenek már meg! Ugyanis amikor én megkaptam ezt a másik munkát, azt mondták nekem hogy meg kell hirdetniük, mert ez így szabályos, mégiscsak karrierről és pénzről van szó. Szerencsére nem jelentkezett senki, tuti nem én kaptam volna meg. Dehát olyan szerencsés voltam hogy fél év után megkaphattam ezt a lehetőséget.
Erre most bejelentik hogy egy ugyanilyen szint meg sem lett hirdetve, hanem versenyen kívül odaadják egy megalszikatejaszámban egérnek?!
Hol itt az igazság? - kérdezem naivan.
Gyerekek, én azóta hídban vagyok!
Kommentáljatok, regisztráljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma