Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. október 9., péntek

Laza nap

Ma senki nem dolgozik. Vége a zárásnak. Én is csak azért jöttem be, hogy nyugodt körülmények közt tudjam írni a blogomat :-D
Ilyenkor jön az átfogó elmélkedés. Minden nap megfordul a fejemben, hogy ismét elpazaroltam az időmet azzal, hogy itt dolgozom.
Én az a típusú ember vagyok, aki ösztönösen keresi az értelmet a munkában, különben kicsúszik a kezemből. Nekem szükségem van arra hogy gyakorlatra tegyek szert egy SZAKMÁBAN, hogy később mestere lehessek valaminek. (Csak egy megjegyzés: Ha valaki akár egy dologban is kiemelkedő, akkor jogosan lehet elégedett.) Csakhogy egy multiban nagyon nagy szerencse kell, hogy érjen, ha logikára, agyi kihívásra vágyik az ember.
A szomorú tény az, hogy 10 év multis alkalmazottság után csak annyit tudsz elmondani, hogy 10 évig dolgoztál, de semmilyen használható gyakorlatra nem tettél szert. Max beépültél a gépezetbe, de egy őserdőben nem állnád meg a helyed :-) Hiányozna a kényelem, hogy végülis bármikor elronthatsz bármit, mert mindig ki lehet javítani, semmi sem megy élesben. Ha valamit nem értesz, mindig találsz valakit, aki jobban tudja, és elmagyarázza neked. Tehát nem kell gondolkodnod.
Ha viszont asztalos vagy, sok év után gyorsabban és pontosabban tudsz összerakni egy szekrényt, vagy egyedi motívumokat tudsz belefaragni egy asztallábba. Szerintem ez sokkal inkább elismerésre méltó, mint kifejleszteni a seggnyalás és a helyezkedés nagyrabecsült tudományát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma