Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. október 6., kedd

Rasszista e-mail

Hello,

A multi egy folytatásos teleregény. Mindig történik valami.
Tegnap ugye beszélgettem egyeskével, ahol szidta az angolt, de másról is szó esett. A negyedéves zárás alatt többször is elegünk volt abból hogy fölöslegesen csinálunk 2-3szor annyi munkát, mint normális esetben kéne. Mindezt a hülye kontaktok miatt, akik beküldenek egy tételt, majd javítják aztán javítják a javítást. Ha eleve jól küldené be mindenki akkor nem lenne gond. Ehhez több dolog kell. Először is tisztán leírni hogy mik a szándékaink, és aztán tartanunk magunkat a megbeszéltekhez. Legegyszerűbben úgy tudnám érzékeltetni a szituációt, hogy ők a rossz gyerekek, mi meg a szigorú szülők.
Amikor idejött egyeske, fogadalmat tett arra hogy ezt a problémát megoldja. Dehát olyan kényelmes volt a kocsi a segge alatt és hát ugye fűtik az irodát, kinn meg hideg van, hogy bejött nem csinálni semmit. Nem is oldódott meg a probléma. Egyre több tételt küldtek, egyre nehezebben bírta a csapat. Mire tegnap megemlítettem neki hogy én hogy oldanám meg. Meg hogy egyáltalán.. miért nincs ez még mindig megoldva? Soroltam az ötleteimet ezzel kapcsolatban. Hogy írni kéne egy levelet, és tartani magunkat ahhoz amit megbeszélünk. Ennyi.
Erre MA jön egy e-mail. Egy csapattárs írta, aki annyira szürke egér hogy soha meg nem említettem. Semmit nem csinál, nem beszél, nem eszik, nem alszik.. szóval nem is létezik. :-D
Na, ő kiküld egy e-mailt, amiben azt kéri hogy mindenki írja le azoknak az INDIAI kontaktoknak a nevét, akik hátráltatnak minket a munkában. BAZZEG! És miért így írta meg? Mert Egyeske azt mondta! HOGY MONDHAT EGY MANAGER ILYET? INDIAIAK? Bazzeg, elvileg egy olyan cégnél dolgozunk aki különösen elítéli a rasszizmust. Nade engem ugye nem ez érdekel hanem hogy olyan sötétek között kell dolgoznom, akiket ez nem sért! Vagy most én vagyok a hülye megint? Szerintetek nem gáz hogy ilyet leírnak? Persze, tudjuk hogy általában ők idegesítőek, stb, nade ha csak annyit kér tőlünk e-mailben hogy a problémás emberek neveit soroljuk, az eredmény ugyanaz lesz.
Úgyhogy két dolgon kaptam fel a vizet.
Egyrészt hogy pont a tegnapi beszélgetés után jutott eszébe hirtelen problémát megoldani. Úgy hogy velem beszélt erről, erre kiküldeti valaki tökmással azt a levelet. Másrészt, említést sem tesz rólam sehol! Ennyi! Lenyúlta az ötletemet! Ráadásul rasszista formába öntve.
Amikor megláttam azt az e-mailt, egyől elöntött a düh, hogy hát így oszd meg az ötleteidet egy MANAGERREL!! OK, tudom hogy ő idióta, de mégis manager.
És amikor kiment a levél, mindenki fel volt háborodva, hogy az angol milyen szőrszálhasogató. Basszus, tényleg ilyen idiótákkal dolgozom együtt? Hogy nekik nem tűnik fel hogy milyen gáz ez a levél? A szemben ülő csajszival chateltem hogy szerinte nem gáz-e. És nem! Szerinte az a gáz, hogy szegény sráccal megiratják újra az e-mailt. A kérdésem csak az, hogy miért nem egyeske írja meg? Vagy miért nem diktálja le? Meg miért is baj az ha valaki megír mégegyszer egy levelet? Nem kellett volna ilyen gázt írni és probléma megoldva.
Igazából a kollegáimon vagyok felháborodva. Akik szerint leírhatjuk azt, hogy a problémás indiaiak.... ez nagyon szomorú

2 megjegyzés:

  1. Ha megvígasztal, én is idiótákkal dolgozom együtt :))


    remélem jól vagy, üdv, pé

    VálaszTörlés
  2. Sovány, de vigasz :-)
    De mindig van megoldás, bárhonnan el lehet menni..

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma