Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. október 26., hétfő

Üzenet az Univerzumnak

Srácok, bejön!
Azt hallottam egyszer, hogy ha meg tudod fogalmazni egyértelműen, hogy mit szeretnél a sorstól, akkor az teljesül. Persze esélyes ha reális dolgot kíván az ember, például azt, hogy ajánlatot kapjon egy olyan cégtől, akinél szeretne dolgozni.
Imáim meghallgattattak!
Sok helyre jelentkeztem, de ennek szurkoltam a legjobban. És ti is örüljetek, mert ez egy másik multi, szóval a blog érvényes marad ;-)
Ma kaptam ajánlatot egy új munkára, és mivel csak holnap megyek be dolgozni, ezért holnap mondok fel.
Olyan jóóó lesz! Megmondani, hogy kbfsz :-D Régóta vágytam erre.
Ez a lista nagyon betett. Majd erre hivatkozom, hogy mennyire rosszul esett és emiatt azonnal elmennék :-D Muhaha!
A holnapi bejegyzésem szerintem izgi lesz!
Bemegyek, megkérdezi hoty fatyok odavakkantok valamit, majd beszélek a jómadárral, mert angolul kicsit nehézkes lenne kifejtenem, hogy az orvosom tanácsára azonnal el kell mennem hosszabb szabadságra. Muhaha! Rég éreztem magam ilyen jól! Ahogy a napi szintű terrorból látom a kiutat rájövök, hogy van élet a halál előtt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma