Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. október 20., szerda

David

Új srác került a házhoz. Eddig hárman voltunk egy csapatban, Daniele, Darren és én. Most csatlakozott hozzánk a harmadik "D", így létrejöhet a hármak ereje. Természetesen én vagyok a királynőjük, ezzel mindannyian tisztában vannak.
Én tanítom be a jövevényt, mivel az én piacomra dolgozik.
Kicsit fura egy 40 év körüli pasit AP-n betanítani, de remélem, hozzászokom.
Az a zavaró, hogy nem a lényegre kell helyeznem a hangsúlyt, hanem a technikai részletekre, mint pl, hogy funkcionál az "insert" gomb az SAP-ban. Ilyenekkel telik az idő, közben gyűlik a sok pucolnivaló szar az én oldalamon, és akkor ne stresszeljek. Eddig egyedül végeztem ezt a két emberes melót, és meg is gyűlt vele a bajom. A betanításnak az a hátránya, hogy így még azzal sem tudok foglalkozni, ami valóban csak az én reszortom, és sajnos olyan ember vagyok, aki a munkahelyén 100%-osan a munkájára koncentrál, ha valami nincs kész időben, még a hasam is elkezd fájni.

Na így történt, hogy tegnap óta totál beteg vagyok. Érdekes volt, fél nap alatt teljesen leépültem. Eleinte csak kicsit fájt a torkom, majd a hasamtól kezdve minden. Közérzet - hányadékfos.

De holnap megyek haza! Remélem 25 fok lesz, napsütés, és egy konfettit dobáló, komplett kórus vár majd a reptéren.
Juhuj!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma