Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. október 25., hétfő

Majdnem felgyújtottam a lakást!!!!!

Az előző giccs-bejegyzésemre rákontrázva most egy rémhírrel szolgálok.

Feltettem a maradék 3 tojásomat főni, hogy holnap majd tonhallal megeszem ebédre. De mivel  nehezen melegszik be a platni, gondoltam lezuhizom. Lezuhiztam, aztán jöttem a gépemhez, chateltem, majd levittem a szemetemet, kb 1 óra múlva. És akkor már füstölt. Persze lakótárs, leoltotta az összes lámpát, elhúzta még a függönyt is, hogy ideális legyen a rend a konyhában (ő az, aki aztán sosem rak rendet), és a tojást meg hagyta füstölni! Persze nem őt hibáztatom, de amikor ők felejtenek ott valamit, azért szoktam szólni, hátha megfeledkeztek róla. Csodával határos módon, úgy gondoltam, hogy most viszem le a pár szemetemet, ami felgyűlt, nem holnap reggel, és akkor láttam, hogy bazzzeeeeeg! A tojáááás!!!!

Micsoda mázli, hogy lementem! Már füstölt a konyha! Úristen! Hogy hívják itt a Cavintont?!

5 megjegyzés:

  1. Kedves Emília,
    A picassa alapján tudom a nevedet. Remélem jól.

    Mondták már Neked, hogy egy nagy írótehetség vagy?

    Én már írtam néhány hónapja, amikor a multinál tipródtál, és sikerült komoly részvétet keltened bennem, oly képszerűen írtad le a storyt.

    A fotóid is nagyon jók. jó ötleteid, meglátásaid vannak Pl:Prosciutto dell'Emília, na és persze a párja, de a napkelte-napnyugta páros sem rossz, és még sorolhatnám...

    De a legutóbbi Mr.Sandman, és a hozzá kapcsolódó leveles életkép lenyűgöző volt. Már vagy 5x meghallgattam, (sokkal jobb, mint a megasztár). Nagyszerű választás volt!!!

    Én is küldök neked egy "valódi" hulló falevelet, (Ez a dal címe) ez sem rossz!

    http://video.xfree.hu/?n=baxli|b0428124158f818c60c567a1c19da6fe

    Várom a folytatás(oka)t.

    Üdvözlettel, egy rajongód aki ott fog állni az első könyved dedikálásánál, méghozzá az első sorban. Ez Tutti!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Névtelen nagyon kedves hozzászóló, :-)

    A blog létrejöttének okaként a nevemet el szerettem volna hallgatni, de a keresztnévvel végülis nem tudnak visszaélni, csak a teljes nevem ne írd ki kérlek. Köszi!

    Jólesnek az ilyen megjegyzések, néha ugyanis azt hiszem, hogy már senki nem olvassa a blogot, ugyanakkor eredetileg magamnak is írom, hogy okuljak a hibáimból.

    Meghallgattam Yves Montand dalát, amit küldtél. Mostanában nagyon tetszenek a francia sanzonok, talán öregszem, ezért is.

    Örülök, hogy vetted a fáradságot és ilyen hosszan írtál! Ezzel ismét fellendültem. Hamarosan újra írok, remélem tetszeni fog a folytatás is.

    Üdv,
    Leming

    VálaszTörlés
  3. Kedves Leming,

    Igazad van. Maradjunk ennél a névnél, abból baj nem lehet.

    Köszönöm a gyors válaszodat, és azt is örömmel nyugtázom, hogy levelem által újra "feltöltődtél".

    Sokat olvastam a blogodat, de még nem értem a végére, pontosabban az elejére, merthogy visszafelé olvasom, mint az újságot.

    De már ennyi olvasás után is sokat gondolkodtam azon, hogy mi késztet arra, hogy csapot papot családot itthon hagyva, külföldön próbálj szerencsét?
    Habár írásaidból erre többé kevésbé választ lehet kapni, még nem teljes a kép.

    Minden esetre, mint a népmesékben a szegény legény, (most leány) elment hetedhét országon túlra szerencsét próbálni, és úgy néz ki hogy jól érzi magát. Aztán hogy mi lesz a mese vége azt majd meglátjuk. Reméljük csupa szép, csupa jó.
    Én meg ismeretlenül is drukkolok neked, és továbbra is várom a fejleményeket.

    Végezetül pedig, ha szereted a francia sanzonokat, akkor mellékelek egy Piafot. Remélem ez is tetszeni fog.

    Üdv,
    Egy rajongód

    VálaszTörlés
  4. Bocs elfelejtettem bemásolni a linket:

    http://www.youtube.com/watch?v=1gTGmbA40ZQ&feature=related

    VálaszTörlés
  5. Kedves Névtelen,

    Köszi a Piaf linket, őt nagyon szeretem!
    A blogomat eredetileg azért kezdtem el írni, mert otthon, Magyarországon kezdtem észlelni bizonyos hasonlóságokat a multik között, mint alkalmazott. Nevezetesen az idegesítő és fölösleges ugráltatást, ami csak arra volt jó, hogy a főnökeim éreztessék, hogy ők igenis főnökök, és következetlen feladatokkal látták el a jónépet, ahelyett, hogy hatékonyabb munkára sarkallták volna őket. Csak a kicsinyes, személyes érdeküket láttam emögött és mélyen felháborítónak tartottam, hogy a fizetésemért nem csak dolgoznom kell, hanem eltűrni ezt a bánásmódot. 3 magyarországi és 1 ír multis tapasztalatom van, és most már tudom, hogy nem a multikat utálom általánosságban, hanem a magyarországon működőket. Ugyanis a magyarok könnyebben visszaélnek a hatalmukkal, nincs semilyen etikett, amit betartanának.

    Erről szándékoztam blogolni, de időközben az utazás élménye is magával ragadott. Amint eljutsz az elejére, egyre nyilvánvalóbb lesz, miért kezdtem el írni. Bár visszafelé olvasva a poénok nem lesznek olyan hatásosak, mint amilyennek szántam őket, de gondolom, ezzel Te is tisztában vagy.

    Üdv, és köszönöm a hozzászólásodat!

    Leming

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma