Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. augusztus 19., szerda

Tipikus süketek párbeszéde

Ma is áldottam a napot, hogy részese lehetek ennek a fantasztikus gépezetnek.
3 napja folyik egy levelezés és még sehol sem tart. Fiszfasz semmiség. Az egész ott kezdődött, hogy módosítsunk valamit, ami amúgy is tök lényegtelen, de hát muszáj teremtenünk a munkát, hiszen ezért kapjuk a fizetésünket vagy mi. Megkaptam a levelet, fogalmam sem volt, mi ez, továbbítottam a megfelelő embernek. A megfelelő ember visszakérdezett tőlem. TŐLEM, akin ugye csak keresztülmegy az üzenet, én továbbítottam a kérdezőnek, persze utalva rá hogy engem lehetőség szerint hagyjanak ki.. Visszakérdezés, hogy akkor mennyivel meg hogyan módosítsunk, a válasz kb az, hogy találd ki, megy a másik emberhez, aki nem érti miért kellett ezt az egészet elkezdeni.... Most ott tartunk hogy mindenki értetlenül néz, még az is, aki az egészet kezdeményezte. Annyira igaz nálunk, hogy a jobb kéz nem tudja mit csinál a bal.. de hogy annyira skizók legyünk hogy már a jobb sem tudja, hogy mit csinál, na az már gáz!

Hogy még multisabb legyek lefordítom a fenti történetet multis-hunglish-ra.

Kaptam egy REQUESTET, hogy PROVÁJDOLJAK már egy BACKUP-ot, hogy miért annyi az annyi. Természetesen fogalmam sem volt, és FORWARDoltam a levelet a kontaktnak (na jó ez már beépült a magyar szókincsbe), aki persze értetlenül néz és kérdez. Az ISSUE PENDINGEL.... végül a REQUESTOR sem tudja, miért is kezdte el az egészet. A lényeg, hogy PUSHOLjuk egymást és a munkát, hiszen ezért kapjuk a fizetésünket. Amiből szánsájnolunk és víkendelünk ugyebár. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma