Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. december 19., szombat

Egy lépés

Íme, felkelt a nap, ami bevilágította első sikerélményem napját. :-D
Már berendezkedtem a semmittevéses 8 órás munkaidőmre, amikoris egyik reggel, épphogy megérkeztem a "gyárba", Oroszlán odafordult és végigmérő, lenéző, rideg tekintettel khm,... végülis mondhatom, hogy megkért arra, hogy szerezzek meg egy riportot. Mint kiderült, az egész emeleten senkinek sincs engedélye olyan riportot futtatni. Gondolom, ha meghaladja Oroszlán képességeit, akkor nehéz dolgom lesz...
És akkor elkezdtem informálódni több szálon és kb 1 óra alatt megvolt a riport. Mondjuk vért izzadtam, de élveztem, hogy végre kihívást kaptam!
Megnézte és csak annyit mondott: "jónak TŰNIK". Szívlapát! Szívlapát! Szívlapááát! Mi az, hogy csak TŰNIK wazze?! Tutter jó! Aztán elkezdte ellenőrizni. És kiderült, hogy tényleg jó! :-) Végül elhagyta egy halovány "köszönöm" a csepp kis ajkait, bár lehet, hogy csak a szél lengette meg :-)
Magamban elégedett voltam, hogy igen, ezt is meg tudom csinálni. De ezzel párhuzamosan az is felmerült, hogy mekkora szánalmas vagyok, hogy örülök, hogy alá tudtam dolgozni ennek a riherongynak. Elvileg mellérendelt viszonyban vagyunk. És engem azért vettek fel, hogy bevezessek újdonságokat. Nade nem egy elve bejáratott dologra gondoltam, hanem egy ismeretlenre. Pont megszívtam, mert felvettek újakat és az egyik megkapta Hollandiát, ami majd csak pár hónap múlva emigrál, tehát addigra kell kész lenni a folyamatos napi munka lehetőségével. Addig előkészítési szakasz van. És én pont azt akartam. És rajtam kívül mindenki kap :-( Úgyhogy terveim közt szerepel, hogy megkérdezzem foghiányos manageremet, hogy mi erről a véleménye. Meg is kérdezem tőletek közvéleménykutatás keretében, hogy mit javasoltok, kérdezzek-e vagy sem, mert kétesélyes a dolog.
Felfoghatja úgy is, hogy elégedetlen vagyok a munkámmal, nem becsülöm a kicsit, ezért a nagyot sem érdemlem, vagy úgy is, hogy van vér a pucámban és kellő tanúbizonyságot tettem a lelkesedésemről, amit úgy hiányolt az elején. Kicsit tartok az ismételt kitűnéstől, de lehet, ha nem lépek, elúszik egy nagy lehetőség.

Őszintén szólva kicsit türelmetlennek érzem magam, hogy már van egy pár éves tapasztalatom és többször be is bizonyítottam, hogy nem ejtettek a fejemre és a jelenlegi pozícióm mégis visszalépés.. sőt, még annak is a visszalépése, mert egy HP irányít.. Szóval katasztrófa.

Azért örvendjetek, mert még nem rúgtak ki engem! Már csak 2 hónap és 1 hét van hátra a próbaidőmből! :-D
Jee!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma