Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. december 8., kedd

Szelídítőművész vs Megölöm az oroszlánt

A valóságban oroszlán is csak akkor kedves, ha épp alszik...
És én most maximálisan megélem a valóságot.
Egyik szemem sír, hogy ez van (de kijutok belőle, esküszöm!), a másik meg nevet, mert Miss Oroszlán további értelmet ad a blogomnak. Kitűztem célul, hogy ő lesz az a tényező, aki ha nem öl meg, csak erősebbé tesz.

Ugyanis ma a következő élményben volt részem:
1.) Délelőtt nincs sehol, mert trainingen van, azért feladatot kiad, amin hosszasan dolgozom, de élvezem. Haladok vele, új ötleteim támadnak, és hát délelőtt nem szivatott senki :-)

2.) Megérkezik a délelőtti trainingről, és mint akit kicseréltek, kedves, bűbájos, öröm vele együtt dolgozni. Ki érti ezt..

3.) Meeting a manageremmel...

És most jön a leleplezés!!


A meeting elején a szokásos hogy érzed magad, blabla és aztán belevágtunk a közepébe.

Ha nem is szó szerint, de idézem, amit a managerem közölt velem:
Napi szinten konzultálok a buddy-ddal (Oroszláncsajjal), és úgy látjuk, hogy te csak bejössz, megcsinálod, ami a dolgod, és mész is. Mi azt szeretnénk látni, hogy valóban akarod ezt a munkát. Nem bemószerolás ez a (Oroszláncsaj) részéről, ez csak egy visszajelzés rólad.
És nem szeretném többet látni, hogy mindig megállsz egy kollegád asztalánál és beszélgetsz vele.

Tehát, ez azt jelenti, hogy:
- Igenis, bemószerolt
- 8 órás munkaidőről ne is álmodjak
- Ne alakítsam ki a jó kapcsolatot a kollegákkal főleg úgy, hogy semmilyen eszközöm nincs a munkára.

Aztán reagáltam (rizsa nélkül idézem :-)):

Kicsit szubjektívnek gondolom, hogy csak egy ember véleményét hallgatja meg rólam és az első két hetemről beszélünk. Én személy szerint maximális lelkesedéssel és nyitottsággal állok a munkához, sajnálom, hogy nem látja. Az oroszláncsaj meg annyira túl van terhelve munkával, hogy ha kérdezek, csak órák múlva válaszol. Ez alatt az idő alatt természetesen nézegetem a múltbeli eseményeket, hogy azok alapján tudjam, nekem mi a dolgom. Kérdésem igenis van, össze is írtam őket (és felolvastam). Ha nem lennék lelkes, fel sem merülnének ezek a kérdések és javaslatok.

Persze kedves voltam, meg mézesmázos, meg minden. De ezt ésszel fel nem foghatom, hogy hogy lehet valaki ennyire elfogult ezzel a lánnyal szemben. Már az első két hétben megállapítják, hogy milyen a hozzáállásom a munkához? Azt azért mégsem mondhattam, hogy három napig hozzám sem szólt a lány mégis mit kérdezzek tőle? És ha megkértem, hogy csak egy e-mailt továbbítson nekem, hogy lássam kb miről van szó, határozottan elutasított. És hogy a "soha nincs kérdésem" az arra irányul, hogy a tömör és összefüggéstelen kiselőadás után nincs kérdésem? Mert ezen kívül szinte egyfolytában kérdezek. Nekem is érdekem, hogy tudjam a munkámat és minél előbb önállósodjak. Azt is említette, hogy nem látja, hogy nyomulok és kérdezem a kollegáimat, hogy mit hogy kell csinálni. Pedig igenis kérdezek. Csak ő sosincs ott, hogy lássa. És csak egy emberrel konzultál. Egy olyannal, aki rühell. Hogy meg tudnám simogatni egy szívlapáttal!!!!!! Remélem hamar elmegy szülni. Ne is lássam!

Egyébként büszkék lehettek rám, nem mondtam semmi rosszat a lányra. Nehéz volt megállni, de tudom, hogy az erkölcsi győzelem az enyém. Ha más nem, de legalább én tudom magamról, és ez nekem elég.

8 megjegyzés:

  1. Király nagyon az új dizájn!

    VálaszTörlés
  2. Leming, szerintem azért jó, hogy ez a manager sem lát át az oroszlán fúrási kísérletein, mert ha minden tökéletes lenne, akkor te már nem írnál blogot :D Majd írok komoly választ is erre, de ma dolgom van (kivételesen :D ) úgyhogy nem akarom összecsapni :) pusz

    VálaszTörlés
  3. Persze, ez igaz. Csak nem tudom, hogy ez mennyi évet vesz el az életemből :-) Ugye, pont egy hasonló szituációból menekültem

    VálaszTörlés
  4. Szóval mára sem tudtam nagyon okosat kitalálni. A lényeg, hogy nincs más, mint kibírni, hogy megtanítson arra, amire kell, és ne legyen belőle ügy. Még próbaidős vagy, most alapozod meg a renomédat a cégnél, nem szabad, hogy rögtön az elején ez az oroszlán bemártson.
    Az, hogy a manager rádszólt, jelzi, hogy hisznek neki és figyelnek. Mondjuk én is furcsának tartanám, ha az gond, hogy egy ilyen helyen (ahol sokan vannak és fontos, hogy ismerkedj is) rádszólnak, hogy a kollegákkal beszélgetsz. Ez az elején szerintem kötelező szokott lenni...
    Na ezt tudom mondani, hogy igyekezz, hogy ne tudjanak belédkötni, jó legyen a látszat is, és ne add fel. Kivel fogsz amúgy dolgozni? hányan vagytok a csapatban és kik a közvetlen felettesek?

    VálaszTörlés
  5. Az oroszlán már az elején bemártott. Csak nem tudom mivel. És nem hiszem el, hogy valaki annyira elfogult, hogy elhiszi, hogy két hét után lehet következtetéseket levonni.

    Igyekszem fenntartani a látszatot, mindig mosolygok, nyugodt és kiegyensúlyozott vagyok, magam miatt is. Minek idegesítsem magam.
    Hogy kivel fogok dolgozni? Az oroszlánnal! Juhéé! De 8 hónap után lehet állást változtatni ;-) Mondjuk ha addig kibírom, akkor már mindegy.
    A csapatban kb 15-en vagyunk, bár 2 TL van, sőt, jön egy harmadik is. Szóval nem tudom hogy lesz a csapat. Közvetlen felettesem is Diageos volt, állítólag jófej.

    (Remélem már nem vagy annyira magad alatt, én szurkolok neked.)

    VálaszTörlés
  6. Hűbaz... próbaidőn vagy csaj, léc, amíg nem késő, ne terheld ezzel a hellyel a CV-det. Gondold át, nem volna e érdemes indítani egy nonprofi-kulti, vagy szabaduszi-kulti blogot, mert úgy tűnik, lelkileg nem neked való a jobhopping. Monnyuk nekem, se bár lassan tíz éve elevickélek benne. Viszont ilyen fostalicska emberekkel mint az oroszlánod meg az idomítója még sehol sem találkoztam.

    VálaszTörlés
  7. Lécelnék én, de hova..
    Tök gáz ez a létbizonytalanság. A fizetésemért cserébe el kell viselnem az ilyen balfaszokat...

    Igen, teszek azért, hogy egyszer jobb legyen, nem csak panaszkodom - utálom magam így is, hogy megint minden szar - de jelenleg tényleg nem tudok hova máshova menni. És őszintén szólva ezek után már azt sem hiszem el, hogy máshol jobb lenne....

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma