Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. december 3., csütörtök

Szelídítőművész

Oroszlánszelídítőnek lenni jó. Kihívásként ott a vadállat, aki hosszú és fáradságos munka eredményeként úgy táncol, ahogy a szelídítő fütyül. Hogy irigylem én őket!
Az ő oroszlánjuk csak egy dolgot mond, hogy HOÁRRRRGH!!!, azt is csak azért, mert szerencsétlent a vadászösztönei ellenére tartják fogva, így hát érthető a helyzet, miért is lázad annyira.
Ezzel ellentétben az én oroszlánom eleve szelíd kellett volna, hogy legyen. De nem volt.. Ő már az első naptól kezdve vadul fújtatott, karmolászott felém. Sajnos az okát nem tudom.
Biztosan állíthatom hogy MINDEN munkahelyen van egy ilyen ember. És most már meg merem kockáztatni, hogy ez egy látens tulajdonság is lehet. Tehát van, akin sok évig ez nem látszik, aztán jön egy olyan ember, mint én és egyszerűen kihozza belőle a zsarnok, pöffeszkedő, tudálékos, rosszmájú énjét. Annyiban megnyugtat a dolog, hogy nem én hoztam ki belőle először a b@szatlan pics@ságot. :-)
Állítólag már két embert elmart maga mellől. Az egyik felmondott másfél hónap után. A másik két hónapja betegszabadságon van...

Mivel eddig minden hasonló szituációból vagy elmenekültem, vagy fejjel mentem a falnak - egyik sem jó megoldás.
Most itt van megint ugyanaz a helyzet. Muszáj máshogy megoldanom. De hogy? Muszáj segítenetek! Fogalmam sincs, mit kell tennem vele! Beszélek hozzá és a mondatom felénél elkezd máshoz beszélni. Vagy feláll és elmegy. Azt mondja, kérdezzek, de ha megteszem, végigmér és kimért hangon közli, hogy úgy érzi, nem figyelek amikor magyaráz.. Bármilyen konfliktusból képes kihozni, hogy én vagyok a hibás.
Vicces volt, amikor megbeszéltük hétfőn, hogy pénteken 16:30-kor elmegyek, és a héten még kétszer említettem neki, aztán pénteken rácsodálkozott, hogy akkor most elmegyek? Nem úgy volt, hogy fél hatig maradok? - Hát legszívesebben én is közöltem volna vele, hogy úgy érzem nem figyel, amikor magyarázok :-))

Szóval a segítségeteket kérem, mit lehet ilyenkor csinálni. Próbaidő, manager jobb keze, és nem szívesen keresek másik állást.

Előre is köszi mindenkinek.
Szép hetet!


8 megjegyzés:

  1. Én tom! Meg kell neki mondani, hogy szeretnél beszélni vele, és elmondod, hogy mi a bajod. Azokat amiket leírtál. Szerintem lehet, hogy nem is tudja hogy genya, vagy egyszerűen te így erkölcsi nyertesként jössz ki a konfliktusokból.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ő tudja, hogy szivat téged, és nem kell ebből már 2 hét után nyílt "issue"-t csinálni. Úgy értem, nem kell leülni vele és tudatosítani, hogy ez a betanítás nem megy jól. Ki tudja, mi lenne belőle- elmondaná a managernek, hogy jaj, a te betanításod nem igazán megy jól, problémáitok vannak... És a végén nem a már ott lévő ember lenne a hibás, hanem nyilván az új ember. Szóval szerintem ne foglalkozz avval, hogy nem az igazi, nem fog örökké ő tanítani. Ezt a pár hetet bírd ki, legyél kedves, simulékony, ignoráld, ha bunkó, és utána majd úgyis önállóan dolgozol, nem?

    VálaszTörlés
  3. Mindkettő előttem szólónak igaza van.

    VálaszTörlés
  4. Az en megoldasom a hihetetlen helyzetekre az, hogy elkepzelem kivulrol. Mintha nem velem tortenne. Ekkor 99%-ban kiderul, hogy a dolog szanalmasan-vicces. Akkor meg minek keverned magad csak gondba? En inkabb a kivaros kommenttel ertek egyet.
    Ja, es nem a munkahelyen kell kielni az eletet, hanem f5 utan. Persze nem baj, ha a munkahely jo, es biztos talalni olyan embereket, akikkel jo :-)

    VálaszTörlés
  5. A mostani kérdésed nem stimmel a válaszokkal, izé, lehetne javítani?

    VálaszTörlés
  6. Köszi köszi, így már érthető, mi mire...
    a nézőpont kérdése választ jelöltem, nálam azt jelenti, hogy mindenki idióta (Dilbert alapelv), köztük én is...
    pusz

    VálaszTörlés
  7. Nuss: Még nem mondtam el neki, hogy hogy érzek. Ma fordult a kocka, meg is írom a következő bejegyzésben (Szelídítőművész vs megölöm az oroszlánt)..

    Névtelen, dec 6, 20:30: igen, a homokba fejdugást, azaz az ignorálás stratégiáját művelem... egy ideig. Utána borul a bili

    Névtelen, dec 7, 9:38: te már írtál előző nap! (hehe, csak vicceltem :-P)

    Névtelen, dec 7, 9:58: Igen, ez jól hangzik, csak amikor ott vagyok és meg kéne védenem az emberi méltóságomat, akkor nem tudom leszarni. Nagyon nehéz visszafognom magam, és attól félek, hogy ez nem biztos, hogy pozitív képet fest rólam. Lehet, hogy ő ezt úgy értelmezi, hogy nem fogom fel, hogy szivat és még jobban elkezdi..

    Névtelen, dec 8, 10:52: Igen, említetted, le is cseréltem. :-)

    VálaszTörlés
  8. Nálam nem jelenik meg a válaszod, pedig frissítettem :-(

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma