Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. december 1., kedd

A köd mégjobban felszáll

Hát igen.
Minden munkahelyen megvannak a kötelező karakterek. A vicces, az idegesítő, a buzgómócsing és a hallgatóság.
Amikor felvesznek egy céghez, elkerülhetetlen hogy az első pár hétben te legyél az ÚJ. Vannak, akik szemében te mindig csak az újonc leszel, aki nála soha az életben nem lehet jobb. Ő az, aki úgy veti eléd az angol nyelvű procedure leírást, amit maga alkotott, hogy már abban a pillanatban számon kéri, hogy tudd betéve. Oda-vissza. Elejétől a végéig. A logikáját is, amit természetesen a folyamat közepén kezdünk alkalmazni. Általában hiányzik a honnan, hova és a miért kérdésekre a válasz. Csak, és kizárólag a HOGYAN kérdéseket válaszolja meg egy olyan alkalmazott szemével, aki már két éve ugyanazt a futószalag munkát végzi.
Példa: R-30 tranzakcióban szűrjük le partner kód szerint a tartozásokat.
Az újoncban felvetődik a kérdés. Tehát akkor telepítsem az SAP-t? És mégis melyik klienst használjuk a 100-ból? És ha megvan a tranzakció, honnan tudjam, hogy melyik irányt kell figyelni? És ha lefutott a riport, honnan tudhatom, hogy az jó-e egyáltalán?
Jó, én dolgoztam már SAP-ban, és csak pár alapvető kérdésem volt, de természetesen aznap én voltam az ügyeletes véres rongy, hogy meg mertem ilyet kérdezni.

Nem, mintha túlzottan érdekelne a dolog, de mégiscsak a legközvetlenebb kollegámról van szó, akivel kényelmetlen lenne rosszban lenni. Én tényleg nem akarok ujjat húzni senkivel, de olyan nehéz nem magamat adni.
Persze, tudom, nem vagyok multiba való, de már kezdek belekényelmesedni, szóval muszáj meghoznom a kellő áldozatot. Igen, mindig igaza van. És igen, egy utolsó véres rongy vagyok, mert merek kérdezni.
Szóval van ez a lány, és vicces dolgokat művel. Igazából nagyon zárkózott, és idegesíti, hogy be kell tanítania. Megvárja, míg elmegyek teáért, visszamegyek a helyemre és abban a pillanatban felpattan, hogy most ő megy. Ebédelni is külön megyünk, így tovább lehetünk egymástól távol.
Ha egy helyen meetingelünk, ő 10 perccel előbb elindul, hogy ne kelljen együtt mennünk. Én meg vaktyúk is talál szemet alapon keresem a termet, hogy hol is vagyunk (természetesen a csapatból csak kettőnket érintett ez a bizonyos meeting, szóval senki nem jött velem), mert nem számozott termek találhatók nálunk, hanem bolygókról nevezték el őket. Ez ari, tényleg. De ha először vagyok ott, akkor ciki van. :-)

Szóval az ügyeletes DÍVA karakter is megszemélyesült :-)

2 megjegyzés:

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma