Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. március 22., hétfő

Cora

Ma felhívtak a Budaörsi gyógyszercégtől, hogy kösz, de nem.. Pedig reménykedtem. Itt esélyes voltam. Nade mindegy, úgyis másfél óra kijutni..

Hogy ne legyek élősködő most már övön alul jelentkezem. Az árufeltöltésre gondoltam, mert az kellően monoton, lehet zenét hallgatni és nem kell hülye emberekkel foglalkoznom. Max azzal, aki ugráltat, de ő meg úgyis csak azt fogja mondani, hogy enyém a 21. oszlop.
Még nem döntöttem el, hogy elkeseredésből teszem-e, vagy azért, mert bicajjal tök jól megközelíthető, mozgás, és még fizetnek is érte.. :-)
Mindenesetre, amíg nem találok munkát, addig ez is jó lesz. Olyan nyári munka féle. Uuh, remélem a hétvégét kikerülhetem. Elküldtem egy e-mailt, hogy hol kell jelentkezni. Egyelőre még önéletrajz nélkül. Ha kérnek egyet, valszleg kiveszem belőle az összes diplomámat és a szakmai tapasztalataimat. Vicces lesz és tanulságos. És senki nem vághatja a fejemhez, hogy sznob vagyok. :-D

Drága lisztek, grízek, sárgaborsók és betétek! Ne féljetek, repül felétek leming domina, aki majd szétcsap a rendetlenkedők között. Aztán lesz nemulass!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma