Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. március 18., csütörtök

Itt a tavasz?

Hello mindenkinek!

Képzeljétek, tegnap voltam egy interjún. Az érdekessége az, hogy a kozmetikusom egyik vendége volt a munkáltató, ő hozott össze minket. A cég nem hirdet, én meg nem kattintottam rájuk. Szóval ilyen csatornán is összehozható egy interjú.
Budaörsön voltam, ami 640 Ft-ot jelent, mert ha átléped Bp határát, muszáj jegyet érvényesíteni. Az külön bosszantó, hogy egyszer sem jött ellenőr.
Maga a munka nagyon nagyon tetszene. Kontrolleri állás, most akarja konszolidálni a cég a könyvelését és ehhez kéne segítség. Nagy lélegzetvételű projekt, pont erre vágytam. Szép a környezet is, de gyalog halálos... viszont, ha tényleg annyit fizetnének, amennyit megbeszéltünk, akkor talán belefér egy kocsi is. Bár nem szivesen fizetek magamnak egy autót, az tiszta pénzkidobás. Na majd meglássuk.
Szóval ez mind tegnap történt, ma reggel már meg is kerestek, hogy következő (utolsó) kör az vezérigazgatóval, és jövő héten már küldik is az ajánlatot. Túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. Biztosan jó fizut mondtam nekik? :-P
Ami kicsit gáz, hogy holnap visszamegyek, de ez újabb 640 Ft-ba fog kerülni. Ok Ok, befektetésnek fogom fel, megtérül, megtérül.. UGYE MEGTÉRÜL? Mú.


És ma még az is történt, hogy kaptam egy e-mailt Hollandiából. Szar, AP pozíció, de normális fizuval. Mondjuk nem is baj az elején, hogy agyhalott a munka, mert a helyemet kéne először is megtalálnom, nem tudnék én az érdemi munkával foglalkozni. Szóval az e-mail közvetlenül engem keresett meg, mert regisztráltam egy holland állásközvetítő oldalra, és tök rendik, mert előre megmondják a fizut. :-) Az össz baj annyi lenne, hogy egyedül nehéz szívvel tudnék kimenni. Itt van a drágalátos álompasim, akit nem hagynék egyedül, mert elkanászodik. Muszáj vigyázó szemeimet rajta pihentetm.

De ha valami csoda folytán úgy gondolná, hogy jönne, akkor tök jó lenne. Szóval még gondolkodom. Csak kapjak konkrét ajánlatot. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma