Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. március 9., kedd

Túladagolás

Gyerekek, az évszázad sztorija!

Ma felhívtak angliából, hogy jelentkeztem egy állásra és hogy most beszélhetünk-e.
Mivel már jó sok helyre beadtam, köztük külföldre is, nem emlékeztem ez most melyik cég.
Hát, az egyik volt munkahelyem volt az. Ami még nem lenne gáz, hiszen amikor jelentkeztem, elvileg tisztában voltam hova adom be.
De az a kérdés érzékenyen érintett, hogy miből gondolom, hogy jó HR-es lennék...

ÉÉÉÉÉN! HR-es!!! Majdnem elröhögtem magam, hogy én tuti nem jelentkeztem HR pozícióra. Egy perc tapasztalatom nincs belőle. Az első sokk után magamhoz tértem és hát ezek után már csak az volt a cél, hogy bármit mondok, határozottan mondjam. Úristen, miért is gondolom, hogy HR-es vér csörgedezik az ereimben? Well.. let me see.. Háát, mert izéé, hát azért, mert khm.. ööö dolgoztam multinál és tudom konkrétan mit csinálnak ott az emberek, így a szakmai - jézus, szakma és a multi egy lapon nem említhetők - hátterem is megvan és hát szeretek emberekkel beszélgetni... Ííííí hülye picsa szöveg. Már csak a világbékéről kellett volna beszélnem és szerintem a vonal másik végén keresni kezdik a kandi kamerát.
Hát szóval félrenyomtam az állásra jelentkező gombot. Végig sem olvastam, csak úgy találomra küldtem el, és wazze, visszahívtak. Nem számítok sok jóra, de élménynek azért megtette. :-)





OOOOppáá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma