Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. március 2., kedd

Peugeot

Egy újabb oroszlán. :-)
Most szóltak, hogy felvettek mást. Azért sajnálom picit, de lehet, hogy tényleg kemény lett volna egyedülálló kontrollerként.
De persze vigasztaltak, hogy végig második helyen voltam. Arik. A pszichora is majdnem felvettek 9 éve :-)))
Azért nem bánom, mert adódott egy másik cég, akikről azt gondoltam, hogy soha nem akarok oda visszamenni, de az interjú olyan jól sikerült, hogy most a Peugeot-nál is jobban akartam őket.

És annyit szeretnék még innen a blogból üzenni, hogy nem szabad alulértékelnünk magunkat. Gondoljunk bele, hogy mennyit keres a környezetünk és a múltunkban volt-e olyan ember, aki bazi jól keresett és azt csinálta, amit most mi pályáztunk meg. Mert nekem volt. 360 000 nettót keresett, és ez volt 4 éve! Szóval mindenhol akadhatnak kivételek. És nem jó az, ha látod a kollegáid fizetését és a fejedet vered a falba, hogy miért nem tettél egy nullát a fizetési igényed végére.

Még annyit, hogy el kell dönteni, hogy az ember miért dolgozik. Fizetésért, vagy szakmai tapasztalatért. Ha az egyik teljesült, akkor lehet ötvözni a kettőt.

Szerintem...

4 megjegyzés:

  1. Nem értek egyet azzal, hogy a mások fizetésére kell vágyni, most elég speciális helyzet van. Magaddal baszol ki, ha kitalálsz egy ilyen elszállt, irreális összeget, csak mert a szép időkben valakinek ezt megadták. Most nincs ilyen ajánlat, kivéve, ha ismerősöd. Ha nem nyom senki, akkor inkább a végzettségednek és a szakmai tapasztalatodnak megfelelő, reális bérigényt mondd. Tehetsz rá 10-20%-it, mivel azt úgyis belelkalkulálják. De ne most álmodozz.

    VálaszTörlés
  2. Hello Névtelen!

    Én pont arra gondoltam, hogy lehet, hogy eddig kértem túl keveset, mivel a kollegáim eddig mindig jobban kerestek, mint én. A felvételiztető cégek kifejezetten multis tapasztalatot kérnek, mert azt hiszik, hogy az ér valamit, és pont ezért adnák meg ezt a pénzt. Személyes tapasztalatból mondom, hogy sokat számít a pr, és a legtöbb helyen nem derül ki, ha az illető alkalmatlan (lásd előző munkahelyeim, multik), és szerintem én azokra a feladatokra abszolute nem lennék alkalmatlan. :-) Multiknál, nagy cégeknél tudom, mennyit szoktak adni (főleg most, hogy átalakult az adózási rendszer, még több jut a nettóra), kis cég rizikós. 2006-ban dolgoztam egy nagyon kicsi cégnél, ahol a pénzügyes netto 360 ezret keresett. Jó helyen volt jó időben, semmi extrát nem kellett csinálnia. Szóval bármi lehetséges.

    VálaszTörlés
  3. Eddig amit kértél, azt megadták, vagy alkudtak belőle?

    Ja, az biztos, hogy az általunk ismert multiknál rengeteg léhűtő alkalmatlan ember keresett jól.

    VálaszTörlés
  4. Eddig egy helyről kaptam konkrét visszajelzést, és a fizetésről szó sem volt, igaz, ott nem is kértem ennyit. Nem próbáltak meg alkudni.
    Egy másik interjú során még az állásközvetítővel egyezünk meg a bérben, ott közölték, hogy sokat kérek, ezért lejjebb is mentem. Nagyjából tudom, mennyit kérhetek és ez azon a határon belül van, ahol még lehet alkudni. Ha túl keveset kérek, nem fogják feljebb kerekíteni, így maradt a többet kérés. :-)

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma