Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2010. március 17., szerda

Lejárt, megkésett hirdetések

Ma elküldtem a pics@ba a Morgan Stanleyt.
Pár éve jelentkeztem először, és akkor 4-5 hónappal később reagáltak, hogy jaj bocs, elhagytuk az önéletrajzodat, légyszi küldd be mégegyszer. Akkor már rég lejárt a próbaidőm is az akkori munkahelyemen.
Azóta megpróbáltam még kétszer. Először semmi visszajelzés nem jött. A második próbálkozásom 2 hónapja volt és kaptam egy választ, hogy nagyon nehéz döntés alapján, de nem választottak ki. Még az első fordulóra sem.
Azzal tisztában vagyok, hogy bezár a cég Magyarországon, de akkor miért nem ezt írják? Miért hagyják, hogy az ember szarnak érezze magát, holott ők a hülyék?
Ma visszaírtam nekik egy szép levelet, azzal, hogy mondják már meg, kit keresnek, mert azért két közgazdász diplomával, két nyelvvel és 3 év szakmai tapasztalattal azért nehogymár ne legyen akár egy asszisztensi meló. És nem a 80. fordulón rúgnak ki, hanem már az elsőre sem hívnak be!

Ma kaptam a szokásos hírlevelet (jobline) rákattintottam 5 lehetőségre, ebből 2 lejárt! Ma küldték és már le is járt. Mondanom sem kell, hogy az egyik a BP volt...

Komolyan mondom, most már a Fogyasztóvédelmi hivatalt nem csak az élelmiszerekre kéne ráuszítani, hanem az ilyen hirdetésekre is. Minek regisztrál az ember, ha nem kap cserébe semmit?!

2 megjegyzés:

  1. Szép lett a blogod, tetszik. Csak így tovább, és tényleg jól szórakozom a sorokon. Azért hamarosan összejön egy jó kis állás... Addig is hajrá az orosszal :)

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma