Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. november 27., péntek

Leszáll a köd

Kis csorba esett az álomvilágomon, de tapasztalt és felnőtt emberként megküzdöttem vele :-)

Mindjárt vége az első hétnek. Még nincs meg minden rendszerhez a hozzáférésem, de szép lassan összegyűjtöm mindet.

Talán már említettem nemrég, hogy van egy ember, aki betanít. Ő nem olyan barátkozós típus, határozottan tartja a távolságot. Amikor már pont kezdenék megbizonyosodni arról, hogy utál, elereszt egy kedves mosolyt vagy megjegyzést és eloszlatja a kételyeimet.

Azért abban biztos vagyok, hogy nem a kisebbségi komplexusom okozza ezt az érzést. Én is utáltam amikor be kellett tanítanom az újonnan jötteket. Ez a kapcsolat még határeset. Ebből lehet jó is, rossz is. Remélem a rossz ezúttal elkerül.

Többet voltam a másik oldalon. Aki betanított. Volt erre egy külön jegyzetem, kb hülyéknek. De tisztában voltam azzal, hogy azt én írtam, a saját szemszögemből, tehát ha valaki kérdez, az nem biztos, hogy hülye. Na, hát én is kaptam egy hasonló jegyzetet. Angolul van.. OK, megy az angol, de amikor gyorsan és hatékonyan kell átadni az információt, inkább az anyanyelvet javasolnám. Nem állt össze elsőre a kép. Félmosollyal tapasztaltam, hogy én is hasonló megjegyzéseket tettem, mint ő "Le van írva ez is a procedures-ben", "Erről tegnap beszéltünk", stb. Amikor én ezeket mondtam, nem néztem hülyének a másik felet. Tisztában voltam azzal, hogy elsőre senki nem érti meg, amit mondok. Ez egy multi, itt nem tudod magaddal hozni a múltadat. Mindent be kell tanulni az első napokban. Hogy utána van-e lehetőséged a saját utadra lépni, ez leginkább szerencse és seggnyalás kérdése. Multinként változók az arányok :-)

Szóval amint viszonthallottam a régi megjegyzéseimet, éreztem, hogy én hülyének vagyok nézve. De mivel tiszta lappal indulok, nem akarok konfliktusokat, ezért nem reagáltam semmit az ilyesféle beszólásokra. Pl, hogy leírtad, de a közepén kezdted és az alapokat senki nem mondta el. Pl, hogy pontosan miért is vagyunk itt.. Csak bólogatok szorgalmasan és eltekintek attól a körülménytől, hogy élesben még nem volt lehetőségem kipróbálni a munkámat a hozzáférések hiánya miatt.

Bár, ma kaptam SAP jogosultságot, és el is mentettem egy-két tranzakciót. Hihi, a vicc az egészben az, hogy aki betanít, nem tudta, hogy ilyen funkció is van. Ez nem az ő bűne, csak vicces, hogy "mennyit" számít az, hogy már dolgoztam ezzel a programmal :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma