Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. november 20., péntek

Új multi, -1. nap

Ma megkaptam a szerződésemet e-mailben. Majd ezt fogom aláírni hétfőn.
Amit ezen kívül le kell adnom, az a következő:
TAJ kártya,
Adókártya
Bizonyítványok
A szokásosak... Ezen kívül
Erkölcsi bizonyítvány
Tüdőszűrésről lelet (!)
Előző munkahelyről igazolás, hogy tényleg ott dolgoztam (?!)
Útlevél
Igazolólapok a munkanélküli hozzájárulásomhoz (sose hallottam róla)
És ehhez hasonló nyalánkságok.

Összesen 21 dokumentum!

Ez lenne a XXI. század? Nekem ez leginkább a fogkrém reklámokra hasonlít.
2 éve még csak 3 panaszra nyújtott segítséget: Fogszuvasodás, ínygyulladás és friss lehelet.
1 éve már 5 panaszt fedeztek fel. A fenti 3 és lepedék, fogkő.
Ma már 7 lehetséges problémára nyújt megoldást a fogkrém: Ínygyulladás, fogszuvasodás, gyökérszuvasodás, lepedék, elszineződés, fogkő, rossz lehelet.

3 éve még csak a diplomámat és a személyimet kellett megmutatnom. Végülis a munka el lesz végezve, nem?

Az új munkáról elöljáróban annyit, hogy amikor megtudtam, hogy ki lesz a TL-em (közvetlen főnököm), egy női nevet hallottam. Azóta készítem fel magam lelkileg, hogy mi lesz, vajon fújni fog-e rám, mert én is lány vagyok..
A mai e-mailben pedig egy férfinév volt, ugyanerre a pozícióra.
Gyorsan átnéztem a szerződést, vajon a fizetés változott-e.

De nem.
Sajnos :-)

Érdekes, de még nem halálos tévedés. Remélem nagyobb bosszúság nem ér majd.
Azért mérget nem veszek rá.

Na, mindenkinek joeste.

3 megjegyzés:

  1. Izé, az igazolólap a munkanélküliről az az standard "kilépőpapírok" egyike, mindegyiknek van valami fantázianeve. Névről ugye csak az ismeri, aki már sok munkahelyet otthagyott (pld én :D ) meg aki HR-es vagy hasonló. Mostantól kötelességed ismerni ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is adtak ott ;-) úgyhogy tuti kellett adniuk. Kötelező. A kilépőpapírok közt nézd meg a címeket. (és találd ki, ki vagyok) :D (ne itt!!! :D )

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma