Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2009. november 3., kedd

Papírmunka 2.

Még mindig nem kaptam meg a papíromat, pedig tegnapra ígérték.
Szerintem elég egyértelmű voltam a határidőkkel kapcsolatban. És ha megbeszélünk valamit, akkor elvárnám a főfő nagyokostól, hogy tartsa magát a megbeszéltekhez.
Ma már rákérdeztem, hogy mi van a papírral. Sejtelmes, harapófogóval kihúzott válaszok. Egy-egy szavak. Pl. "Láttam.","Ki van javítva.", "Ehhez én kevés vagyok" Se egy igen, se egy nem. Komolyan mondom most már tényleg kezd izgatni, hogy árthatok én a cégemnek egy olyan papírral, amin aláírják, hogy tényleg itt dolgoztam. Ennyire rossz hírem lenne? :-)
Végre sikerült kihúznom a Jómadárból (főnök főnöke), hogy holnap.
NEEEEEEEMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁR! Ez kisértetiesen hasonlít egy volt kedvenc kollega kirúgási násztáncához. "Majd meglátjuk, majd következő hónapban, majd az új munkakörödben" Wazze, és az új munkakör a közös megegyezés lett. :-S De engem már nem kell kirúgni, én csak egy tetves papírt szeretnék a kezembe kapni aláírva. Mi olyan nehéz ebben.
Ja és persze az értékelést nem is ő írná, hanem a jelenlegi főnököm, akivel..... hát nem vagyunk puszipajtások.
Szóval olyan ez mint a MÁV, ott is 120 cég közös munkájának eredménye, ha elindul egy vonat. Itt is 4 ember közreműködésével kapnék meg egy cetlit.
Rejtély..
Annyit megtanultam azért, hogy az ígéretek mindig csak igéretek maradnak. A véletlen (vagy egy munkaügyi ügyvéd) műve, ha egyszer tényleg megvalósul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma