Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. február 22., kedd

Bréking nyúz

Egy kollegám, akit szintén aláztak, tegnap hivatalosan is panaszt tett a főnököm ellen. Ennek nagyon örülök, mert bár csalódás, hogy megint egy ember miatt utálok bejárni, mégsem én vagyok az egyetlen, akiből ellenérzéseket vált ki a helyzet. Úgyhogy csak szurkolni tudok. Én már megjártam ezt a panasztevéses dolgot, és élveztem, hogy ezúttal nem teszek semmit. Jó túllépni ezeken az akadályokon.
Szóval most várunk. Remélem nem csak ráhagyják.
Az a trükkje a történetnek, hogy bár a srác magának való, a felesége teljes vállszélességgel mögötte ál, ravasz, ügyes és megfelelő ismerettel rendelkezik ahhoz, hogy érdemi változást érjenek el. Ő segített nekem munkát találni. Szóval tényleg le a kalappal előtte.
Akire a legkevésbé számítottak, attól kapnak most egy meglepetés hideg zuhanyt. Én meg páholyból élvezem. Tudom, gonosz vagyok.
De a sokadik reményem törik össze. Már várom, hogy megtaláljam a tökéletes munkahelyet.
Tiszta szívből. Igazán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma