Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. február 10., csütörtök

Eszperente nyelven - Szellemek

Egy keserves reggelen, nem tetszette nekem e szellemek. Egy ember, s egy gyermek.
Ez nekem nem jelentett egyebet: csessze meg! Testem ernyedne! Esdeklem, next reggel, ne jelenjetek meg.
thenksz

3 megjegyzés:

  1. Kedvesem,

    Ezen szellemek bennfentesek Neked?
    Ezekre kellene nekem egy szellemeset tennem, de jelenleg nem megy...

    Üdvözöl: A rajongód. Tudod az első sorból...

    VálaszTörlés
  2. De kedves! Hmm, nem megy? Esetleg tehetek ez ellen (egy keveset) :-)

    E helyen szellemek egyetlen egyszer lestek meg. De nem remegtem, mert kedvesen elmentek mellettem. Szent hely lehet eltemetve, melyre emberek telepedtek, s e szellemek esetleg nem leltek rendes fekhelyet. Megleszek, nem kell helyettem szenvedned.


    Szeretettel,
    E bejegyzett remekek embere

    VálaszTörlés
  3. Kedvesem,

    Nem szeretem ezen szellemeket.
    Ezeknek kellene nekem verekedve ellene mennem, nem engedve ezeket ellened, de ez jelenleg lehetetlen.
    Ekkor ezen verset este befejezem, elmegyek end egy kellemes eleggyel kezemben, engedelmesen elszenderedek.

    Szeretettel: A rajongód. Tudod az első sorból...

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma