Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. február 10., csütörtök

Szellemes történet

Kedd este értem haza. Anna eljött elém a reptérre és hazavitt kocsival. Karen - a ház tulajdonosa, és egyben kebelbarát lakótársam - kedvesen üdvözölt minket egy nappalit beterítő papírhalom tetején. Épp szortírozott.
Annak rendje és módja szerint, ír/angol bájcseverészésbe kezdtünk, majd komoly arccal mesélte, hogy ő előző nap szentül meg volt győződve arról, hogy aznap érkeztem. Bár keddet beszéltünk meg, miért ne néztem volna el a naptárat? Éjjel 3-kor hallotta, hogy valaki suttog. Ki más lehetett volna, mint én. Sőt, a hang egyre közelebb ért hozzá. De nem izgatta. Ahogy mesélte - 2szer is kiment WC-re teljes nyugalomban.

Másnap reggel elgondolkodott, hogy hogy lehetett ez, hiszen a szobám ajtaja nyitva van, minden jel arra utal, hogy mégsem voltam otthon. Ekkor már nem volt olyan nyugodt. Nagyon megörült nekem kedden, bennem megy ugyanabban a pillanatban megfagyott a vér, hiszen nem is ismerte a pár nappal azelőtti, péntek éjjeli történetemet.

Aznap ő hagyott egyedül engem, elutazott Belfastba. Éjjel 3-kor úgy éreztem, valaki figyel. Az ágyam szélén lógott a fejem, valamiért úgy helyezkedtem álmomban, enyhe transzállapotban résnyire nyitottam a szemem, majd halál nyugalommal fogtam fel egy bizonyos árnyalakot a szobám ajtajában. Férfi alak volt, emlékszem. Mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne. Kit érdekel? Ha néz, hát néz, leszarom, megyek aludni. Pár másodperccel később, a lepedőm mozgására lettem figyelmes. Ezt azért "érzékeltem", mert a fejem az ágy szélén volt. Mintha egy kisgyerek játszott volna vele, aki az árnyhoz tartozik. Na ez már kezdett bosszantani. Miért nem telnek be a látványommal, mit kell itt zavarni? Az, hogy EGYÁLTALÁN MIT KERESNEK A SZOBÁMBAN - teljesen hidegen hagyott.

Amikor ezt elmondtam Karennek, mindhármunk hátán futkosott a hideg.

Persze nem hiszek a szellemekben, csak érdekes volt, hogy mindketten, pontban ugyanakkor érzékeltünk valami furcsát. Van rá magyarázat, de azért egyben izgalmas is.

Karen történetét úgy tudnám magyarázni, hogy közel vannak a szomszédok, 1 fal választ el minket tőlük. Igaz, az ő lépcsőházuk van a hálószobánk falának túloldalán. Elvileg éjjel 3-kor csend van, de aznap mondjuk akkor jöttek haza és dumáltak. Simán lehet, hogy nem írül :-)
Az én történetem pedig csak egy szimpla hallucináció a legdermesztőbb félelmemmel, hogy egy kiszámíthatatlan őrült néz rám, és csak rajta múlik, hogy túlélem-e a találkozást.

Mindenesetre a rendelkezésemre álló reprezentatív minta alapján megállapítom, hogy az agyunk éjjel 3-kor végez őrült szelektálást és ürítést. Most már tudományosan is bizonyított, ahogy a mellékelt ábra is mutatja.



Gyerekek, a fogatokat megmostátok már?

3 megjegyzés:

  1. Az eletben egy szellem-elmeny mindenkinek dukal :-)

    VálaszTörlés
  2. De en nem vettem be gyogyszert. :-)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem csak szerette a szépet a "szellem"! :D
    Ha feltételezzük, hogy ez így van, akkor ez most önimádás? :)

    Nekem személyesen még nem, de közvetlen környezetemben voltak már megmagyarázhatatlan dolgok. Viszont nem az álom és ébrenlét határán történtek.
    Eddig én sem hittem ebben....

    VálaszTörlés

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma