Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. február 24., csütörtök

Helye sírás

Szomorú tény, de igaz. Én bizonyítottam.
A gépelés a helyesírás halála.
Biztosan van összefüggés az agyterületek között, amik az írásért (output, hardware) és a helyesírásért (software) felelnek. Már azt sem tudom, hogy hardvare vagy hardware...Most is a word javított ki.
Szóval elképzelésem szerint ez egyfajta vetélkedő jelenség. Aki naphosszat vetélkedőket néz, nem lesz tőle okosabb. Én szinte egy kérdésre sem emlékszem, semmire, amit onnan tanultam volna meg. Biztos kell egyfajta logikai felépites a tanuláshoz. Nem lehet összefüggéstelenül cikázo kérdéseket bemagolni.
Amíg kézzel írtam, teljesen biztos voltam a helyesírásomban. Azóta többet írok, de gépelek, és néha alap dolgokban nem vagyok biztos. (j, vagy ly, v, vagy w, dupla vagy szimpla mássalhangzó. Pl az új hibám a lesz vs lessz. Borzalom. Ha már látom leírva, tudom, hogy melyik a helyes, de akkor miért írom le a hibásat?) Az összetett vagy különírt szavak már nem is izgatnak, mert az nem igazán helyesírási hiba.
Azért így is látok sokmindent. Pl az igekötős igéket rosszul összekapcsolva. Pl. meg van töltve helyett megvan töltve.
Sokan úgy vélik, hogy ha a többség folyamatosan ugyanazt a helyesírási hibát véti, az már nem helyesirasi hiba tobbe, hanem NYELVUJITAS. Emberek. Tegye fel a kezet, aki nem latta az Idiocracy c filmet.
Tehat ha sok a hulye, akkor az o igazuk az igaz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma