Külföldön dolgozni

Bárkinek kérdése van, szívesen segítek külföldi elhelyezkedéssel kapcsolatban. Ezen belül konkrétabban a pénzügyi, irodában ülős munkákban tudok infóval szolgálni. Addigis, ha még nem tetted, regisztrálj a www.monster.hu-ra, vagy a kiszemelt országod monsterére.

Anglia: www.monster.co.uk - angol CV | Írország: www.monster.ie - angol CV

Az ideális önéletrajz 1 oldalas. Rövid, tömör és könnyen áttekinthető, a beosztás, felelősség mellett szerepeljen az elért eredmény is (achievements)

A kockázatokról és mellékhatásokról, kérlek kérdezd kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed.

2011. február 21., hétfő

Hhhhhmmmmmm

Pénteken van az utolsó napom. Az egyáltalán nem izgatott, hogy bár múlt hét pénteken mondtam fel, ennek semmi nyoma nem volt sehol. Már az sem izgat, ha kiderül, hogy valami egetverően fontos dolgot elfelejtettem megcsinálni.

De az, hogy pont most mond le a nagy-nagy főnök, és pont pénteken lesz az utolsó napja, nahát ez teljesen kiborít! Ez pont olyan, mint eljegyzési partin terhességet bejelenteni, vagy 50. szülinapon földrengést átélni, vagy karácsony előtt születni két nappal...

Napersze, engem totál hidegen hagyott, hogy elmegy. Itt két kaszt van. A vezetők és a dolgozók. Szóval szerintem amúgy nem fogja érinteni az én napomat, mert akiket én érdeklek, azokat nem érdekli a főni néni.

Gyerekes? Lehet. De akkoris! (toporzékol-toporzékol-toporzékol!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény?

Összes oldalmegjelenítés

Népszerű bejegyzések

Látogatók száma